سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نخستین نمایشگاه قلم‌زنی کرمانشاه

نخستین نمایشگاه قلم‌زنی کرمانشاه با عنوان «احیا» شامگاه جمعه در نگارخانه بلوط در چهار راه نوبهار کرمانشاه با حضور جمعی از هنرمندان گشایش یافت.

نغمه شهلایی مدیر هنری نگارخانه بلوط گفت : در نمایشگاه هشت نفر از اساتیدی که در زمینه قلمزنی مشغول به فعالیت هستند حضور دارند که علاوه بر این افراد تعدادی از آثار استاد مرحوم «علی‌اکبر عین القضایی» از اساتید برجسته ایران حضور دارد.

نغمه شهلایی افزود: در این نمایشگاه آثار اساتیدی همچون «حبیب الله معتمدی»، «شاهین معتمدی»، «احمدرضا زرنگار»، «مهرداد معتمدی»، «محمدسعید فرشادیان»، «محمدعلی لرستانی»، «ادریس باباخانیان» و «پیام قربانی» به نمایش گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: حدود ۶۴ اثر در سبک‌های ریزقلم و برجسته در این نمایشگاه به نمایش درآمده که همه این آثار در سبک قلمزنی کرمانشاهی است که متاسفانه این سبک هنوز به ثبت نرسیده و پیگیر آن هستیم که کرمانشاه را در قلمزنی ایران به ثبت برسانیم.

مدیر هنری نگارخانه بلوط گفت: مدتی است که نامه نگاری‌هایی برای ثبت قلم زنی کرمانشاه داشته ایم، ولی متاسفانه هنوز آن اتفاقی که باید رخ نداده است.

شهلایی با بیان اینکه این نمایشگاه تا دوم تیرماه هر روز از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۹ شب پذیرای بازدید عموم است، افزود: از همه مردم کرمانشاه دعوت می‌شود که این فرصت را غنیمت بشمارند و از نمایشگاه آثار قلمزنی هنرمندان کرمانشاهی بازدید کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.