سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد دادستان بم از اجرا نشدن احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری

جعفری زاده با انتقاد از اجرا نشدن احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری گفت:در صورتی که صراحت قانونی وجود دارد، ضرورت دارد تا قانون اجرا شود.

بهنام جعفری زاده در حاشیه بازدید از سطح شهر که با همراهی فرماندار، قاضی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری و قائم مقام شهرداری بم انجام شد، گفت: بی‌توجهی به قانون و یا قانون‌گریزی، پدیده‌ای ناهنجار است که مقابله نکردن و فقدان پیشگیری از آن، موجب افسارگسیختگی در حوزه نظام اجتماعی می‌شود.

او افزود: لازم است که نظام مهندسی، شهرداری، مسکن و شهرسازی و سایر دستگاه‌های متولی با توجه به وقوع تخلفات ساختمانی که موجب بروز دعاوی و اختلافات ملکی شده و یا امنیت شهروندان را تهدید می‌کند، اهتمام جدی‌تری بر اجرای مسئولیت‌های مربوطه داشته باشند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با انتقاد از اجرا نشدن احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری بر اجرای هر چه سریع و کامل‌تر احکام  این کمیسیون تاکید و اعلام کرد: در صورتی که صراحت قانونی وجود دارد و برای ساختمانی حکم تخریب صادر شده باشد، ضرورت دارد تا قانون اجرا شود و دستگاه قضایی شهرستان نیز ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌ها با هر گونه سهل‌انگاری مطابق با قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

جعفری زاده بر مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حاشیه شهر  برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.