فرماندار سیرجان بر شناسایی ساختمان‌های ناایمن و نظارت مستمر بر ساخت و ساز‌ها در محدوده این شهر تاکید کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیئت اجرایی نمایندگی نظام مهندسی ساختمان سیرجان صبح امروز ۱۳ اسفند ماه با حضور فرماندار سیرجان، رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کرمان، شهردار سیرجان و اعضای نمایندگی سیرجان در محل فرمانداری برگزار شد.

علی یعقوبی فرماندار سیرجان در این مراسم بر نظارت مستمر ساخت و ساز‌ها در محدوده شهر سیرجان تاکید کرد و افزود: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیرمجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکار‌های پیشگیری و مقابله با این معضل به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه با پایش مستمر استاندارد‌ها و مقررات ساخت و ساز در تمامی مراحل طراحی، اجرا و پایان کار ساختمان‌ها می‌توانیم شاهد افزایش کیفیت ساختمان‌ها در شهرستان باشیم، تصریح کرد: با کمک شهرداری‌ها و سازمان نظام مهندسی در افزایش نظارت دقیق بر ساخت و ساز‌های شهرها، با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلفات، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش‌ها و مستند سازی فعالیت‌های صورت گرفته می توانیم شاهد این افزایش کیفیت ها باشیم.

فرماندار سیرجان با تاکید بر شناسایی ساختمان‌های ناایمن در سیرجان، افزود: نباید هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول، ضوابط و استاندار‌های مهندسی ساخته شود و باید از ادامه فعالیت و ساخت و ساز ساختمان‌های با سازه‌های نا ایمن جلوگیری شود، به همین منظور شهرداری با همراهی سازمان مدیریت ساختمان‌های دولتی و خصوصی نا ایمن را شناسایی و معرفی کنند تا اقدامات قانونی در خصوص آن انجام گیرد.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات فرساد رییس سابق نمایندگی، ابلاغ رییس جدید دفتر نمایندگی شهرستان سیرجان به محمدی زاده اعطا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار