سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول منطقه ۱۰ در مشارکت با مجموعه‌های فرهنگی سطح منطقه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه رتبه نخست در بخش مشارکت با مراکز و مجموعه‌های فرهنگی در زمینه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی را کسب کرده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه در بین مناطق ۱۵گانه شهری، حائز رتبه نخست در بخش مشارکت با مراکز و مجموعه‌های فرهنگی در زمینه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شده است.

 داوود بحیرایی اظهار کرد: بودجه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در سال‌جاری ۶۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که در این راستا درصدد هستیم همه طرحهای تعیین شده را اجرا کنیم.

او  با بیان اینکه سال گذشته طرحهای عمرانی منطقه را که تعهد کردیم، به سرانجام رساندیم، گفت:طرح عمرانی محله حصه حدفاصل ورودی محله تا میدان معراج یکی از این طرحها است، که دارای معضل بزرگی در زمینه مباحث ترافیکی و تصادف‌ها بود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این طرح مهم از سال گذشته آغاز شد و حدود ۲۲ هزار مترمربع برای تعریض خیابان شهید رئیسی و احداث میدان معراج تملک صورت گرفت.

او ادامه داد: ساماندهی محوطه میدان معراج به مساحت ۱.۲ هکتار که اکنون به شش راه معروف بوده و به چهارراه تبدیل می‌شود، تعریض خیابان شهید رئیسی به عرض ۳۶ متر همراه با تجهیز روشنایی و پوشش فضای سبز، احداث میدان روبه‌روی ورودی محله حصه و اقدام برای برطرف‌شدن گلوگاه ترافیکی از دیگر طرحهای در دست اقدام منطقه است.

بحیرایی با اشاره به تملک ۲۴ هزار مترمربعی جنب محله حصه برای احداث پارک، اضافه کرد: امسال در برنامه‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان مدنظر داریم که طرح ورودی و ساماندهی محله حصه از سمت اتوبان فرودگاه اجرا شود.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.