معاون فنی عمران شهرداری منطقه 5 از احداث 3 مجموعه فرهنگی و آموزشی در سطح منطقه خبر داد.

مسعود رضا رئیس دانا در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: به منظور ارتقای سرانه‌های فرهنگی و ایجاد فضای مناسب در بهینه‌سازی اوقات فراغت شهروندان احداث 3 مجموعه فرهنگی و آموزشی اقدام کرد.

وی ادامه داد: عملیات احداث 3 سرای محله به مساحت 4 هزار متر مربع در دستور کار قرار گرفت که بر اساس اسناد راهبردی محلات، احداث و توسعه زیر ساختمانهای فرهنگی و ورزشی احداث 29 سرای محله در برنامه‌هایکوتاه مدت و بلند مدت منطقه پیش‌بینی شده و اجرا می‌شود.

وی، تصریح کرد: در حال حاضر 26 مجموعه فرهنگی و آموزشی در سطح محلات منطقه در جهت بهره‌مندی شهروندان از خدمات در حال فعالیت است که این مجموعه‌های فرهنگی در محلات مراد‌آباد،بیمه و شهر زیبا در حال احداث است.

وی اظهار داشت: سرا‌های محله در 3 طبقه با امکاناتی از جمله کتابخانه، خانه اسباب بازی، خانه سللا‌مت، کار‌آفرینی و دار‌القرآن مجموعه‌ای کامل از خدمات فرهنگی و اجتماعی را در اختیار داشته باشند؛ لذا از مهمترین اقدامات دفتر شور‌ایاری طراحی مدیریت محله و انجام کارهای مربوط به آن است تا شهروندان بتوانند از امکانات سرا‌های محلات استفاده مناسبی داشته باشند.
 
انتهای پیام/   

برچسب ها: مجموعه ، فرهنگی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار