سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهری:

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ارائه دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه باید برای خدمت صادقانه و خالصانه بی‌منت به مردم تلاش شود، گفت: باید مدیران و کارکنان شهرداری قدر خود را دانسته و برای خدمت به مردم تلاشی بی‌منت کنند.

مهدی طاهری در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهرگفت: آن افرادی که در شهرداری مسئولیت دارند و کلیه مدیران در پست‌های مدیریت شهری باید در خدمت صادقانه، خالصانه و بی منت به مردم بکوشند.

او با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) گفت: ۲ خصلت بالاترین خصلت‌های یک انسان نزد خداوند متعال است، اول ایمان به خدا و دوم خدمت به خلق خدا؛ پس باید مدیران و کارکنان شهرداری قدر خود را دانسته و برای خدمت به مردم تلاشی بی منت کنند.

طاهری ادامه داد: شهرداری شیراز با تمام مشکلاتی که دارد شهرداری موفقی است و درمجموع دارای نمره قابل قبولی است. از سوی دیگر یک استنباط از سوی مردم در این خصوص وجود دارد که خدمت‌رسانی را لمس می‌کنند و این موضوع را عنوان می‌کنند که شهرداری خدمت خود را خالصانه و صادقانه و بی‌منت انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری یک شخصیت عمومی دارد و تمام افرادی که در این نهاد خدمت می‌کند، باید آن‌چنان خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود بدانند که با تلاش خود شخصیت عمومی و حقوقی قابل‌قبول را برای شهرداری ایجاد کنند.

آرش فرج‌زاده، قائم مقام شهردار شیراز نیز در آیین تکریم و معارفه مدیران شهرداری شیراز با تقدیر از مدیران پرتلاش و سخت‌کوش شهرداری کلان‌شهر شیراز، گفت: تغییر مسئولیت خدمت در حوزه‌های مختلف در شهرداری امری طبیعی است و در تغییرات هم تلاش بر این است تا سنگر خدمت در سومین حرم اهل‌بیت (ع) دست‌به‌دست شود.

او به تغییر مدیریت بهبود روش‌ها هم اشاره و با بیان اینکه این بخش، حوزه‌ای چالشی در شهرداری‌ها محسوب می‌شود، افزود: تبدیل شهرداری سنتی به شهرداری مدرن از مسیر بهبود روش‌ها می‌گذرد.

فرج‌زاده با بیان اینکه از طرفی همه علاقه‌مند به کاهش بروکراسی اداری و فکر و اندیشه نو و تحولات ساختاری هستند و از طرفی نظام‌بندی دستورالعمل‌های بالادستی و تطابق آن‌ها کاری سخت است، گفت: حاصل انتظار مردم از شهرداری‌ها، چابکی و کم کردن بروکراسی معیوب اداری است.

قائم مقام شهردار شیراز تصریح کرد: ضعف امروز سامانه‌های ما عدم پیروی از سامانه اصلی و راه‌اندازی سامانه‌های موازی و متعدد است.

محمدعلی راضی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز نیز در این جلسه بیان کرد: تبدیل وضعیت حدود ١٢٠٠ نفر در شهرداری شیراز، ساماندهی نظام پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان در طبقات مختلف و پیگیری طرح جامع منابع انسانی مبتنی بر مدل تعالی سازمانی را از مهم‌ترین اقداماتی عنوان کرد که به‌واسطه تلاش همکاران در بخش‌های مختلف حاصل شد.

حمیدرضا اسماعیلی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز نیز با تقدیر از مدیرانی که در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه مالی همکاری داشتند، به مباحث پیشبرد همکاری با پیمانکاران بزرگ با شهرداری شیراز نظیر تحقق بودجه و مسائل تملیکی تصریح کرد؛ بنابراین گزارش، در این جلسه سید جواد سید بکایی به‌عنوان مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، مجتبی باقری به‌عنوان سرپرست اداره‌کل حسابرسی، اسماعیل اکبری به‌عنوان سرپرست اداره کل سرمایه انسانی، داریوش ستایشگر به‌عنوان مشاور شهردار و رئیس اتاق فکر شهرداری، محمدرضا بهبودی به‌عنوان سرپرست اداره کل نوسازی و تحول اداری، علی شمس‌الدینی به سمت سرپرست مدیریت هسته گزینش، محمدمهدی اسماعیلی ابهری به‌عنوان مشاور شهردار در امور ایثارگران و جانبازان و عبدالرسول امیری به‌عنوان سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت شهرداری شیراز معرفی و از زحمات امیر عوض‌پور، علی شمس‌الدینی، داریوش ستایشگر، جاهد مؤذنی، محمود رجایی و محمدمهدی اسماعیلی ابهری نیز قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.