سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد:

تامین مواد غذایی موجب استقلال کشور می‌شود

فرماندار مهاباد گفت: بخش کشاورزی مستقیما با امنیت غذایی و سلامت جامعه در ارتباط بوده و نقش برجسته‌ای در توسعه و استقلال کشور‌ها دارد.

حسن عباسی فرماندار مهاباد ضمن تبریک هفته جهادکشاورزی گفت: ۲۱ خرداد آغاز هفته جهادکشاورزی و ۲۷ خرداد سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) است، امیدوارم با همکاری و هماهنگی مسئولان و تولید کنندگان و کشاورزان شهرستان شکوفایی بیش از پیش محقق شود.

 وی با بیان اینکه کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال کشور دارد، افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری برای تحقق این شعار در بخش کشاورزی توجه بیشتری شود.

عباسی بر انجام تمام امور کشاورزی به موازات هم با حفظ تعادل و در نظر گرفتن عدالت تاکید کرد و گفت: ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری با تخریب اراضی از جمله مسائل است که باید با فرهنگ سازی و ورود جدی جهاد کشاورزی از بروز آن‌ها جلوگیری کرد.

فرماندار مهاباد همچنین به نقش کشاورزان در تامین غذایی کشور اشاره کرد و گفت: مدیریت جهادکشاورزی باید همواره با نوآوری و جدیت در کار و همچنین با تحقیق و اندیشه‌ورزی راهکار‌های مناسبی برای تولید بیشتر در سایه بهره‌برداری درست و منطقی از منابع داشته باشند.

صلاح الدین حقگوی مدیر جهادکشاورزی مهاباد به همراه تعدادی از پرسنل شاغل در جهادکشاورزی شهرستان با حسن عباسی فرماندار شهرستان به مناسبت هفته جهادکشاورزی دیدار و گفتگو کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.