سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل:

۸۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون حفاظ قرآن در اردبیل قبول شدند

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اعلام نتایج هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ خبر داد و گفت: ۸۰ درصد از حافظان قرآن در اردبیل پذیرفته شدند.

محمد مقدسی، کارشناس قرآنی تبلیغات اردبیل، با اعلام این خبر اظهار کرد: نتایج مرحله اول هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد.

او افزود: از استان اردبیل از بین ۱۱۹ نفر حافظ قرآن شرکت کننده در مرحله اول این آزمون، تعداد ۸۳ نفر قبول شدند که در بخش برادران ۶ نفر در رشته ۱۰ جزء، ۳ نفر در رشته ۲۰ جزء و ۲۱ نفر در رشته ۳۰ جزء و در بخش خواهران ۱۸ نفر در رشته ۱۰ جزء، ۱۱ نفر در رشته ۲۰ جزء و ۲۴ نفر در رشته ۳۰ جزء قرآن پذیرفته شده و به مرحله دوم راه یافتند.

کارشناس قرآنی تبلیغات اردبیل خاطر نشان کرد: افراد قبول‌شده در این مرحله، مجاز به شرکت در مرحله دوم هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هستند که این آزمون نیز از ۱۵ لغایت ۳۱ تیرماه سال جاری به‌صورت شفاهی و در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

مقدسی به‌حضور چشم‌گیر خواهران و نیز درصد بالای قبولی از بین خواهران شرکت‌کننده اشاره کرد و افزود: آن دسته از حافظانی که بتوانند در آزمون شفاهی حد نصاب‌های لازم را کسب نمایند، موفق به کسب مدارک درجات ۳، ۴ و ۵ خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.