سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده حدود ۱۲ هزار خانوار گیلانی از طرح کالابرگ الکترونیکی

مدیرکل تعاون گیلان گفت: حدود ۱۲ هزار خانوار گیلانی در یک هفته اخیر از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده اند.

سیاوش آقاجانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: با اجرای رسمی مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیکی تاکنون نزدیک به ۱۲ هزار خانوار در استان از این طرح بهره‌مند شده اند.

به گفته او، مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه برای خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اجرا شده است.

مدیرکل تعاون گیلان حمایت دولت مردمی از اقشار کم درآمد را از اهداف اجرای این طرح اعلام کرد و افزود: در این طرح یارانه اعتباری خانوار‌های تحت پوشش، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از ۷۰ درصد یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

آقاجانی با بیان اینکه خانوار‌ها می‌توانند یک‌ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، تصریح کرد: استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی برای همه مشمولین اختیاری است.

او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۳ هزار تراکنش و ۹ میلیارد تومان خرید انجام شده است، گفت: روغن، برنج و ماکارونی بیشتر خرید‌های انجام شده در گیلان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان افزود: تعداد خانوار‌های تحت پوشش بهزیستی مشمول این طرح را ۱۰۴ هزار و ۴۳۴ خانوار و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ۱۳۵ هزار و ۴۴۰ خانوار اعلام کرد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.