سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع حجاب در گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: مسابقه طراحی پوستر با موضوع " عفاف و حجاب " در این شهرستان برگزار می‌شود.

نارکی گفت: مسابقه طراحی به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و به مناسبت روز ملی حجاب با حضور هنرمندان، علاقمندان و فعالان این حوزه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان، کانون بسیج هنرمندان - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، افزود: این مسابقه به صورت تولید و خلق آثار هنری در زمینه طراحی پوستر برگزار خواهد شد.

نارکی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند در طرح‌های خود از موضوعاتی همچون: آیات و روایات، بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله)، وصیت نامه شهدا و اشعار و نماد‌های سنتی و بومی با موضوع حجاب استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران  با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ است، اضافه کرد: آیین تجلیل از منتخبان هم ۲۱ تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

او گفت: طراحان آثار خود را در اندازه A ۳ به صورت عمودی و با اندازه jpg به صورت سی دی به واحد امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران تحویل داده و یا به شماره تلفن همراه ۰۹۱۷۷۴۹۵۲۸۶ در پیام رسان روبیکا ارسال کنند.

نارکی می‌گوید: به اثر برگزیده رتبه اول ۲ میلیون تومان، به اثر برگزیده رتبه دوم مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، اثر برگزیده رتبه سوم نیز یک میلیون تومان ریال و به ۷ اثر برگزیده مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به همراه لوح تقدیر اهداء می‌شود.

او با بیان اینکه حجاب احترام به حرمت‌های الهی است، افزود: حجاب و عفاف، موجبات حفظ سرمایه‌های اجتماعی را تامین می‌کند و از متلاشی شدن خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.