سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۵ هزار حلقه لاستیک قاچاق در سردشت

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۵ هزار حلقه لاستیک قاچاق در شهرستان سردشت، خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربیبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: : با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قاچاق و ورود غیر قانونی محموله بزرگ لاستیک به کشور در پوشش سهمیه یکی از شرکت‌های تعاونی مرزنشینان توسط شخصی به هویت معلوم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان و انتظامی شهرستان سردشت قرار گرفت.

سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی قضائی متهم را شناسایی و در بازرسی از انبار وی در تهران، ۵ هزار و ۶۶۸ حلقه لاستیک به صورت قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف کردند.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، ابراز داشت: با هماهنگی قضائی تمامی لاستیک‌ها توقیف و به همراه متهم به مقر پلیس انتقال یافتند.

وی در ادامه اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد و متهم دستگیر شده به برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از مردم خواست در افزایش امنیت اجتماعی بیش از پیش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.