سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی تفاوت نبودن در برابر هجمه های فرهنگی دشمن

دشمنان در میدان جنگ فرهنگی قصد تشویق خواهران ایرانی برای هنجار شکنی را دارند که مسئولان فرهنگی و انتظامی باید با برخوردی جدی مانع از اینگونه هنجار شکنی‌ها شوند.

آیت الله محمدی لائینی امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: به طوری که در بحث عفاف و حجاب، دشمنان در میدان جنگ فرهنگی قصد تشویق خواهران ایرانی برای هنجار شکنی را دارند که مسئولان فرهنگی و انتظامی باید با برخوردی جدی مانع از اینگونه هنجار شکنی‌ها شوند.

او افزود: سفر دو مدیر و مسئول ارشد برای پیگیری چالش‌ها و رفع موانع و مشکلات در استان نشان ار دغدغه شخص اول کشور نسبت به استان مازندران است.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به دستاورد‌های نظامی کشور در دستیابی و ساخت موشک‌های فراصوت، گفت: این همان قدرتی است که در میدان امینت به دست آمده و تجربه و جهاد مدافعان امینت و اقتدار رمز پیروزی بوده است.

او افزود: ایجاد روابط سیاسی با کشور‌های عربی به ویژه بازگشایی سفارت‌های ایران و عربستان، تمایل مصر برای ایجاد روابط با کشور ایران، سفر پادشاه عمان به کشور اتفاقات مبارک در حوزه سیاسی و دیپلماسی است که اکنون برای تامین حراست و حفاظت از خلیج فارس به دنبال ایران هستند و این نشان از بومی سازی امینت منطقه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هفته محیط زیست و صنایع دستی، گفت: بخشی از تولیدات در حوزه صنایع دستی است که هم دستاورد اقتصادی دارد و هم نماد اجتماعی و فرهنگی جامعه است و در این روز‌ها و هفته مجاهدت‌های حافظان محیط زیست و منابع طبیعی هم نقش بسزایی در حفظ امانتی دارد که خدا برای بندگان خود هدیه و در دسترس قرار داده است.

توجه دادن مسولان به رفع مشکل سوخت کشاورزان بخشی دیگری از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان در این هفته بود.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.