انقلاب اسلامی زیر سایه تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی و تدابیر و بصیرت امام خامنه‌ای زنده مانده است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در مصلای امام خمینی ساری با بیان اینکه با تدبیر امام و حمایت مردم انقلاب راه پیروزمندانه خویش را می‌رود، گفت:مردم از زمانی که نطفه انقلاب یعنی سال ۱۳۴۲ بسته شد، برای پیروزی و نگهداشت انقلاب از جان مایه گذاشتند که مایه مباهات است.

او افزود: لایحه عفاف و حجاب که تهیه شده گام مناسبی بود اما برخی صاحب نظران به آن نقد‌هایی دارند که مجلس انقلابی باید آن را عاقلانه اعمال و تصحیح کند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: امام خمینی با انقلاب اسلامی مردم را سر زنده کرد و استعداد و شایستگی‌های آن‌ها را شکوفا کرد، هرکدام از شهیدان تابلو افتخار هستند که ظرفیت این سرزمین را نشان می‌دهد.

او افزود: هرچند امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را از دست دادیم و فقدان بزرگی را متحمل شدیم اما به جای او آیت الله خامنه‌ای را داریم که همواره در سایه تفکرات امام و تدابیر و شاجاعتش انقلاب زنده ماند.

امام جمعه ساری گفت: خروج ناگهانی آمریکا از افغانستان، عراق، لبنان و منطقه زنگ خطر را برای دوستانش به صدا درآورده که نمی‌توانند به آمریکا تکیه کنند، در نتیجه همه به این نتیجه رسیدند که باید خود را قوی کنند، عربستان سعودی چنین اقدامی را پیشه کرده و حتی پادشاه عمان در سفر اخیر از تمایل مصر برای ارتباط با ایران گفته که نشان می‌دهد سیاست‌های منطقه‌ای ایران همواره مثبت و سازنده بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.