سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرایان به کارگاه راهسازی تبدیل شده است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با انعقاد قرارداد‌های دوبانده سازی، شهرستان سرایان تبدیل به کارگاه راهسازی شده است.

مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در بازدید از باند‌های دوم در حال ساخت شهرستان سرایان گفت: در حوزه باند‌های دوم و محور سرایان - کریمو از پارسال اقدامات بسیار خوبی انجام شده است؛ حدود ۲۵۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده که ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه باند دوم محور سرایان - دوست آباد و ۴۰ میلیارد تومان مربوط به محور سرایان - کریمو است.

او افزود: با انعقاد این قرارداد‌ها تقریباً شهرستان سرایان تبدیل به یک کارگاه راهسازی شده است و هم اکنون ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی در حوزه این شهرستان در حال فعالیت هستند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: در رابطه با محور سرایان - بسطاق حدود ۱۵ کیلومتر قرارداد منعقد شده است و پیمانکار در حال انجام عملیات اجرایی بازگشایی است که از همراهی مردم برای تأمین زمین مورد نیاز بازگشایی این محور تشکر می‌کنیم.

مودی ادامه داد: در محور سرایان به روستای کریمو هم امسال حدود ۵ کیلومتر تعریض و روکش آسفالت انجام شد و قراردادی هم برای تکمیل قطعات باقی مانده بسته شده است و تا الان هم طرح پیشرفت مناسبی داشته است که امیدواریم با همکاری فرمانداری سرایان و اعتبارات استانی و تأمین قیر از منابع ملی و همچنین از محل اعتبارات نفت که استانداری محترم قول داده اند، بتوانیم با تکمیل این طرح قسمت اعظمی از مشکلات مردم در حوزه راه را برطرف کنیم.


بیشتر بخوانید


او در بازدید از سایت نهضت ملی شهرستان سرایان نیز گفت: تقریباً ما زمین مورد نیاز برای نهضت مسکن ملی در سرایان را تأمین کرده‌ایم و اینجا مشکل تأمین زمین نداریم و قرارداد‌های ما هم با متقاضیان منعقد شده است و عملیات آماده سازی و تأمین خدمات زیربنایی هم شروع شده است.

مودی تصریح کرد: ما در سرایان به نسبت شهرستان‌های دیگر استان در خصوص تأمین خدمات زیربنایی جلوتر هستیم و مردم هم پای کار آمده اند و به نسبت پیشرفت مناسبی داشته ایم.

پیشرفت رو به جلو ساخت مسکن ملی و محور‌های دوبانده

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم در بازدید از این طرح‌ها گفت: به برکت دولت انقلابی و مجلس انقلابی، اقدامات خوبی در حال انجام است و خوشبختانه به صورت جدی برای رفع معضلات و مشکلاتی که سال‌ها در اینجا مطرح بوده و کمتر ورود شده بود با انسجام، همکاری و همراهی بسیار خوبی در حال انجام است تا گره‌ها یکی یکی باز شوند.

او افزود: هم در بحث مسکن اقدامات بسیار خوبی انجام شده و خوشبختانه کار به خوبی پیش می‌رود و هم در بحث باند‌های دوم و هم در راه‌های فرعی هم با همت و تلاشی که در حوزه راه‌های شهرستان وجود دارد مردم شاهد تحولاتی خوبی هستند.

برچسب ها: راهسازی ، شهرسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.