سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق در این استان خبر داد.

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس در سراسر استان مازندران در زمان اجرای طرح با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت وسقم موضوع را در دستور کار خود قرارداده اند.

او افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

سرهنگ محمد پور گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده، ماموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در استان، کشفیات مهمی در حوزه‌ی کالاهایی، چون، ۲ تن درختچه تاغ، ۵ تن و ۵۰۰ کیلو چوب آلات قاچاق، ۸۰۰ شاخه گیاه زینتی (چلم)، ۵ دستگاه ماینر، تعداد ۳ هزار عدد قرص‌های ممنوعه و ثاچاق، ۱۳۰۰ کیلو کود شیمیایی، ۵۰ کیلو گوشت خوک، ۵۴ دستگاه انواع لوازم خانگی در برند‌های مختلف، یکدستگاه گنج یاب داشتند.

او افزود: در این رابطه ۱۴ نفردستگیر، و ۷ دستگاه خودرو توقیف گردید که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و اموال مکشوفه را به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل نمودند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محور‌های مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد، و در خاتمه ازشهروندان خواست هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.