فرمانده انتظامی مازندران از ارسال پیامک کشف حجاب به مالکان ۱۷۰ دستگاه خودرو در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران به همراه فرماندار شهرستان بابلسر، مسئولان انتظامی استان و شهرستان از نمایشگاه کشفیات طرح ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان بازدید کرد.

سردار مفخمی با اشاره به کارگیری ۹۰ تیم عملیاتی از شناسایی و دستگیری ۲۶۰ متهم در حوزه‌های مختلف سرقت، قاچاق کالا، مواد مخدر و افرادی که دارای حکم قضایی جلب بودند، خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر، شش قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، توقیف ۲ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این طرح خبر داد.

سردار مفخمی با اشاره به کشف ۳۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: اغلب اموال مکشوفه قاچاق لوازم آرایشی، بهداشتی و لوازم صوتی و تصویری بوده است.

او از اعمال قانون ۴۳۰۰ فقره وسیله نقلیه در حوزه‌های پلیس راه و راهور خبر داد و افزود: ۷۴۸ فقره از این اعمال قانون مربوط به خودرو‌های متخلف حادثه‌ساز بوده است که ۲۳ دستگاه خودرو و ۲دستگاه موتورسیکلت در این حوزه توقیف شده اند.

سردار مفخمی با اشاره به بازدید ۱۱۵ واحد صنفی طی ۴۸ ساعت گذشته از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، گفت: به ۶۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات تذکر داده شد و ۴۲ مورد اخطار پلمب و ۱۳ واحد صنفی متخلف پلمب شده اند.

او همچنین از رصد ۱۵ صفحه مجازی فعال در شبکه‌های اجتماعی اقدامات هنجارشکنان داشته اند خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۳ فقره پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار مفخمی با هشدار به هنجارشکنان و افرادی که در داخل خودرو اقدام به کشف حجاب می‌کنند، گفت: با همکاری مردم عزیز و شریف و ناظرین در ۲ حوزه درون و برون سازمانی با این افراد قاطعانه برخورد خواهد شد.

او از تذکر از طریق سامانه پیامکی به مالکان ۱۷۰ دستگاه خودرو طی این مدت خبر داد و افزود: در اولین مرحله تذکر از طریق سامانه پیامکی و در صورت تکرار توقیف به صورت سیستمی و برای بار سوم توقیف به صورت فیزیکی خواهد بود.

مفخمی به برخی از اقدامات و تجهیزات فنی در راستای نظارت و کنترل معابر عمومی به ویژه سواحل دریا در حوزه عفاف و حجاب خبر داد.

او افزود: با احراز هویت افراد، اولین پیامک تذکر به آن‌ها ابلاغ و در صورت تکرار پرونده قضایی تشکیل و به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات ایجابی و فرهنگی در رزمایش طرح سالم سازی سواحل دریا از مجموعه سپاه کربلای استان و گروه‌های مردمی با پشتیبانی انتظامی در این طرح خبر داد.

در پایان رزمایش ایجابی _ فرهنگی طرح سالم سازی سواحل دریا با رمز یا زهرا در سواحل بابلسر آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
خوب با این وجود ۷۰درصد ارازل اوباش در مناطق ساحلی هستن که با بدترین روش با مسافر برخورد میکنن و ضعیف کشی میکنن همون افرادی که دارن کاسبی میکنن تنها روش برخورد تو مازندران برای جمع آوری ارازل تمام مکمل های بدنسازی تومازندران ممنوع بشه اینجوری یک ماه طرف هورمن نمیزنه بشه آرنولد پلاستیکی اما خارج از شوخی باید گردن ارازل اوباش خورد کرد
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۴:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
کاش دوربین کشف گرسنگی و مشکلات هم داشتین .
Iran (Islamic Republic of)
محمد کریم زارع
۱۰:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
دمت گرم سردار نگفت مردم گفت اراذل و تزریق ودزدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام و درود به فرمانده باشرف و دلسوز و مقتدر مازندران یقینا با وجود ایشان مردم مازنداران بخصوص ساکنین فصلی مازنداران بیشتر احساس امنیت خواهند نمود و ارازل و اوباش هم جرئت تعدی به حقوق اهالی مازندران را نخواهند داشت
شاخص امنیت بک جامعه وجود یک فرمانده مقتدر درآن جامعه است کاش عزیزان قوه قضائیه از این فرمانده دلسوز و بی باک بیشتر حمایت می کردندو توجهی به فضاسازیها نمی کردند و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
مورخه ۲۶خرداداینقدرمایه تاسف بنده شدکه خجالت کشیدم مسافران پروازخارجی ترکیه ایران قطروعمان اینقدروقیع انه لباس زننده پوشیده بودن وکسی ازماموران حتی اشاره ای به اینکه این چه طرزلباس پوشیدن هست پس کی میخواهیدفاجعه حجاب راحل کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۱۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
خدا قوت سردار امیدوارم همیشه با جدیت تمام شما و همکارانتان جهت تامین امنیت شهروندان پای کار باشید .زنده باد دلیر مردان ناجا
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۰۹:۰۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
هیچ وقت پلیس نمی تونه با زورگیران وارازل واوباش که جان ونوامیس مردم را به خطرمیندازنددوست بشه ترحم برآنها یعنی ستم به مردم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
دمت گرم سردار عزیز
Germany
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
آقای فرمانده با صحبتی که کردین حکم شکستن گردن را دادین .مردم بحدی بدبختن گرفتاران نه تنها گردن بلکه کمرشان هم شکسته .نیازی نیست شما حکم بدین .ولی باید با جوان‌ها مدارا کنین .اداره پلیس واسم پلیس برای مردم مقدس .بی اعتمادی رو در دل مردم شکوفا نکنین ..تعامل با جوان‌ها. خیلی با ارزش است هرگاه .تونستین با جوانان رفیق باشین دوست باشین .انوقت موفق خوای بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خوب از سادگی و عدم همبستگی ملت سو استفاده و ملت بزرگ ایران توسط اینها که دشمن ما هستند اذیت و ازار میشوند.
Germany
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
دروددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
هزاران نفر هستند
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۱:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
میلیون ها نفر هستن
آخرین اخبار