سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعهد کهگیلویه و بویراحمد به ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹۵ درصد تعهد اشتغال سال گذشته استان محقق شد، گفت: تعهد اشتغال استان در سال جاری ۱۰ هزار و ۱۸۰ فرصت شغلی است.

 حمید رضا واعظی گفت:تعهد اشتغال امسال استان ۱۰ هزار و ۱۸۰ فرصت شغلی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه‌های استان برای تحقق این میزان فرصت شغلی گفت: بخشی از تعهد اشتغال استان از طریق فرصت‌های شغلی ایجاد شده بخش‌های اقتصادی و عمرانی پیش‌بینی شده است.

او می گوید: بخش دیگری از تعهد هم از محل تسهیلاتی که در راستای بهبود فضای کسب و کار به استان اختصاص داده می‌شود ایجاد خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: تعهد اشتغال استان در سال گذشته ۱۳ هزار و ۵۲۰ فرصت شغلی بود که بیش از ۹۵ درصد آن به وسیله ثبت اطلاعات اشتغال مستقیم و تسهیلات خود اشتغالی محقق شد.

او گفت: از تعهد ۱۳ هزار و ۵۲۰ فرصت شغلی سال گذشته ۱۲ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شد و در میان پنج استان اول کشور قرار گرفتیم.

این مسئول با بیان اینکه دومین استان کشور به لحاظ کاهش نرخ بیکاری بودیم، افزود: فرصت‌های شغلی مستلزم نظارت هستند لذا حجم نظارت‌ها با گذشته قابل قیاس نیست و افزایش داشته است اما اگر روند نظارت بر تسهیلات اصلاح نشود انحراف در تسهیلات همچنان وجود خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.