سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویکرد اصلی بنیاد برکت، توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم

تسهیلگر بنیاد برکت شهرستان اشکذر، از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به طرح‌های اشتغالزایی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

جعفری تسهیلگر بنیاد برکت شهرستان اشکذر گفت: رویکرد اصلی بنیاد برکت، اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی است، این بنیاد به تمام کسانی که ساکن در مناطق شهری و روستایی این شهرستان متقاضی ایجاد اشتغال باشند تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند. 

او تسهیلات در حوزه شهری مشاغل تولیدی و کارگاهی و در مناطق روستایی در زمینه‌های طرح‌های پرورش دام، زنبورداری، پرورش طیور، طرح‌های کشاورزی (کشت گیاهان دارویی، یونجه و ...)، پرورش ماهی، پرورش قارچ، طرح‌های مشاغل فنی و خدماتی و مشاغل کارگاهی خرد و کوچک تولیدی را از جمله طرح‌های تحت حمایت بنیاد برکت در شهرستان اشکذر ذکر کرد.

جعفری گفت: کلیه متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی در مناطق روستایی به دهیاری‌ها و در مناطق شهری به فرمانداری و اداره صنعت معدن تجارت مراجعه کنند.

تسهیلگر بنیاد برکت شهرستان اشکذر بیان کرد: برای اطمینان از راه اندازی کسب و کار و جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی، بازدید‌های دوره‌ای از سوی تسهیلگران و مجریان بنیاد انجام می‌شود.

جعفری در خصوص فعالیت‌های بنیاد برکت در راستای اشتغالزایی در شهرستان اشکذر گفت: طی دو سال فعالیت این بنیاد چهارصدطرح از طریق بنیاد برکت برای توسعه اشتغال شهرستان به بانک‌ها معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.