سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار:

مردم باید پیشرفت بخش «سفید آبه» را به صورت عینی و میدانی ببینند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تبدیل شدن «سفیدآبه» از دهستان به بخش باید به طور عینی دیده شود و لازم است مردم پیشرفت این منطقه را در میدان ببینند.

  روابط عمومی استانداری، رضا شریفی در نشست معارفه اولین بخشدار سفید آبه از توابع شهرستان نیمروز اظهار داشت: امیدواریم با لطف خداوند و همت مسئولان به جایگاه واقعی درخور شأن مردم این منطقه برسیم.

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان سال‌های زیادی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند که این نمایانگر وحدت بی‌نظیر آنها است و نشان می‌دهد که باید هر چه بیشتر و بهتر به این مردم خدمت کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی در استان در جهت توسعه و پیشرفت منطقه به خصوص در زمینه استفاده از ظرفیت های معدنی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: یکی از چرایی آشوب ها و اغتشاشات اخیر این است که پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه ها چشمگیر بود و دشمن نمی خواست این پیشرفت ها اتفاق بیافتد.

شریفی اذعان کرد: در اوج تحریم در مباحث مختلف پیشرفت کردیم که این نشان از توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان به همگان نشان دادند که مردمانی بابصیرت و موقعیت شناس هستند و این را در عمل ثابت کردند اما حالا نوبت ماست که بهترین خدمات را به این مردم ارائه دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تبدیل شدن سفیدآبه از دهستان به بخش باید روی زمین دیده شود و این منطقه پیشرفت کند لذا از شما می‌خواهم مطالبه گری کنید.

وی ادامه داد: افتخار این مسئولان و تیمی که مشغول به کار هستند خدمت به شما مردم است لذا منصفانه و در کنار مسئولین مطالبه گری کنید.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: ما اصلاً دوست نداریم پسوند محرومیت همراه با سیستان و بلوچستان به کار رود چرا که این منطقه ظرفیتهای بسیار زیادی دارد که باید از آن استفاده کرد.

 
    

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.