سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۱ هزار بلیت استخر رایگان برای قشر‌های محروم قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از اختصاص ۱۱ هزار بلیت استخر رایگان برای قشر‌های محروم استان و در آستانه تعطیلات دانش آموزان و شروع فصل تابستان خبر داد.

ابراهیم سانی خانی گفت: تمامی خدمات به مناطق محروم در حوزه استخر‌ها و توزیع بلیت‌ها از طریق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محلات صورت می‌گیرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار بلیت استخر رایگان برای قشر‌های محروم در قم توزیع شد و امسال برنامه ریزی شده است تا ۱۱ هزار بلیت استخر رایگان برای استخر‌های وابسته به اداره کل ورزش و جوانان توزیع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: امسال با تصمیم ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت به کانون‌های مساجد استان واگذار شده است و در قالب این طرح بلیت‌های استخر نیز توزیع می‌شود.

سانی خانی هدف از اجرای طرح را توسعه ورزش در میان تمامی قشر‌های جامعه عنوان کرد و افزود: قشر‌های محروم بعضا ممکن است به دلیل مشکلات مالی نتوانند از ورزش شنا بهره‌مند شوند، از این رو است که اداره کل ورزش و جوانان اقدام به توزیع بلیت استخر در میان قشر‌های محروم می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در دولت انقلابی آیت الله رئیسی همه قشر‌های جامعه باید از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند و اداره کل ورزش و جوانان قم طرح‌های مختلفی دارد تا ورزش را به نزد قشر محروم جامعه ببرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
نون بهشون میدادید بهتر بود