سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاورد‌های انقلاب باید برای نسل نو بازگو شود

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های حاصل شده باید در راستای جهاد تبیین برای نسل نو بازگو و تشریح شود.

سرهنگ پاسدار حمزه برین معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین  در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تبریک دهه کرامت افزود:باید برنامه‌های ماندگار و اثرگذار ترویجی با مشارکت سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در جامعه تدارک دیده و برگزار شود.

وی اظهار کرد: باید این دستاورد‌ها با جهاد تبیین به قشر‌های مختلف مردم به‌ویژه جوانان بازگو و معرفی شود تا آن‌ها بدانند که در کشور بزرگ و مقتدری زندگی می‌کنند.

برین با بیان اینکه جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، گفت: امروز این فرهنگ می‌تواند گره‌گشای بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور باشد.

به گفته وی، مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری یکدیگر برنامه‌های ترویجی باکیفیت به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن و تبیین این فرهنگ به آحاد جامعه برگزار کنند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین همچنین گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عامل بازدارنده در مقابل هجمه‌های دشمنان به سمت جوانان ماست.

وی خاطر نشان کرد: باید برنامه‌های ماندگار و اثرگذار ترویجی با مشارکت سپاه و بنیاد و دیگر مسوولان فرهنگی در جامعه در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این نشست برنامه‌های فرهنگی این نهاد را تشریح کرد و گفت: این نهاد آماده همکاری با هر دستگاهی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سمیه اسمعیلی افزود: باید سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجرای برنامه‌های فرهنگی هم‌افزایی داشته باشند تا برنامه‌هایی درشان شهدای استان قزوین برگزار کنند.

وی بر تقویت همکاری بین سپاه و بنیاد تاکید کرد و گفت: با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های این دو نهاد می‌توان از ظرفیت گلزار‌های شهدا در جهت تقویت ارتباط جوانان با شهدا بهره برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.