عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مسوولان بیمارستان‌های خصوصی و مراکز درمانی باید به خدمات‌دهی جامعه ایثارگران تن دهند و در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود مشکلات درمانی این قشر را برطرف کنند.

فاطمه محمد بیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهدا افزود: ارائه هر گونه خدمت به جامعه ایثارگران توفیق الهی است و نصیب هر کسی نمی‌شود و مسوولان و صاحبان امکانات باید براساس وظایف و قوانین در خدمات‌دهی به جامعه هدف بنیاد تلاش کنند تا در آخرت شرمنده خون پاک شهدا نباشند.

محمدبیگی اظهار کرد: بیمارستان‌های خصوصی و مراکز درمانی قراردادشان را با بنیاد شهید و امور ایثارگران لغو کرده اند که این مشکل قابل تامل است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در جهت رفع این مشکل، باید مسوولان بنیاد، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های خصوصی و مراکز درمانی طی جلسه‌ای دور هم جمع شوند و تدبیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان بیمارستان‌های خصوصی و مراکز درمانی مسئولیت اجتماعی دارند که نسبت به ارائه خدمات به جامعه ایثارگران کوتاهی نکنند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بر تقویت بیمارستان‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: انجام این مهم می‌تواند در خدمات‌دهی به آحاد جامعه از جمله ایثارگران کمک بزرگی کند.

محمدبیگی در ادامه مطالبی پیرامون اجرای برنامه‌های ترویجی، اقتصاد سلامت، اجرای قوانین ایثارگران، برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات به ایثارگران و کمبود منابع دولتی در حوزه سلامت بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.