سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قصه گویی و خاطره گویی محلات پایتخت در جشنواره رسانه‌ای «آرمان»

دبیر اجرایی جشنواره «آرمان» گفت: پس از داوری و انتخاب برگزیدگان به اثر برتر جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی تعلق می‌گیرد و همچنین ۵۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز برای ۵۰ نفر برتر در نظر گرفتیم.

رضا سیفی در نشست خبری جشنواره رسانه آرمان که با حضور اهالی رسانه برگزار شد، گفت: با ذکر نام و یاد شهید امنیت آرمان علی وردی تاکنون چندین جشنواره «آرمان» در بخش‌های قرآنی، مداحی و بازی‌های یارانه‌ای با استقبال پرشور برگزار شد.

وی افزود: به منظور شناسایی نخبگان، تاریخچه و قهرمانان محلات تهران جشنواره رسانه‌ای آرمان در تهران شروع بکار کرد.

وی مطرح کرد: این جشنواره از سوی شهرداری تهران به این موسسه سپرده شده که شرکت کنندگان در ۲ بخش عمومی و تخصصی و با استفاده از عکس، فیلم و دل نوشته در این جشنواره شرکت کنند.

سیفی تصریح کرد: شرکت کنندگان تا ۲۰ تیرماه می‌توانند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند و اختتامیه و معرفی آثار برتر در روز ۱۹ مردادماه برگزار می‌شود.

 دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای «آرمان» اعلام کرد: عمده شرکت کنندگان این جشنواره را به افراد دهه هشتادی اختصاص دادیم چرا که عمده زندگی این افراد با رسانه است.

سیفی با اشاره به شاخص‌های هیات داوری بیان کرد: هیات انتخابی داوران از افراد موسسه همشهری هستند و پس از ارسال آثار برتر به مرحله داوری این افراد امر داوری را برعهده می‌گیرند.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای «آرمان» با اشاره به شاخصه‌های عمومی و تخصصی آثار ارسالی گفت: باید آثار دارای ۴ شاخص‌های اصلی نظیر روح و مولفه‌های تهران، خلاقانه، جذابیت و پویایی و اثرگذاری باشد.

به گفته وی، همچنین نام‌های بسیاری از محلات دارای هویت و تاریخچه خاصی است که شرکت کنندگان در این بخش نیز می‌توانند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.