سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین سه استاندارد ملی در حوزه خدمات در خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: تدوین سه استاندارد ملی در حوزه خدمات در دستور کار اداره کل استاندارد استان قرار گرفت.

علی داوودی گفت: در هفته گذشته کمیته برنامه‌ریزی خدمات سازمان استاندارد ایران برگزار و ۲۸ عنوان پیشنهادی استاندارد از کل کشور بررسی شد.

او می‌گوید: در این زمینه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تدوین سه استاندارد ملی در حوزه خدمات در دستور کار اداره کل استاندارد استان خوزستان قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: این اقدام در راستای اجرای نخستین بسته تحولی بهار خدمت در دولت سیزدهم با محوریت رشد تولید کیفی و توجه به استاندارد خدمات برای افزایش رفاه و رضایت عمومی اجرایی خواهد شد.

به گفته او در این زمینه تدوین سه استاندارد با موضوعات خدمات نظافت- الزامات اساسی و توصیه‌هایی برای سیستم‌های اندازه‌گیری کیفیت، خدمات سالن زیبایی- الزامات و توصیه‌هایی برای خدمت‌رسانی و خدمات بنگاه‌های مشاوره املاک - الزامات خدمات‌رسانی بنگاه‌های مشاوره املاک در دستور کار اداره کل استاندارد خوزستان قرار گرفته است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد در جهت استانداردسازی خدمات و جلب مشارکت صاحب نظران و متخصصان در تدوین استاندارد‌های خدمات کاربردی و ضروری مردم، همه ذینفعان، خبرگان و کارشناسان مرتبط در صورت تمایل می‌توانند آمادگی خود را به منظور مشارکت در این فعالیت به اداره کل استاندارد خوزستان اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.