سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ارزش مالکانه در راستای تامین منافع فرهنگیان است

عضو هیئت امناء موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: طرح ارزش مالکانه پروژه بسیار بزرگی در راستای تامین منافع فرهنگیان است.

 غلامرضا حیدری‌کردزنگنه عضو هیئت امناء موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: عملیاتی شدن این طرح بزرگ حاصل دعوت از صاحب‌نظران و متخصصان بازار سرمایه، برگزاری جلسات متعدد با آنان و همچنین توضیح و تبیین چندین باره‌ هیئت مدیره موسسه به هیات امناء برای دستیابی به بهترین شیوه است.

عضو هیئت امناء موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که در مراسم آیین رونمایی تصریح کرد: مالکیت و سرمایه‌ای که ۲۷ سال متعلق به فرهنگیان بود و این مالکیت و ارزش افزوده آن باید به صاحبان سرمایه بازگردانده می‌شد امروز محقق شده و  این کار بسیار بزرگی است.

وی اظهار داشت: بنده به عنوان یک عضو هیئت امناء موسسه از  نجف‌پورکردی مدیرعامل موسسه، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران عامل هلدینگ‌ها و مدیران و کارشناسان موسسه تشکر و قدردانی می‌کنم.

 حیدری‌کردزنگنه خطاب به فرهنگیان شاغل و بازنشسته عضو موسسه تصریح کرد: این آغاز و شروع تخصیص ارزش مالکانه است و تحقق کامل این طرح زمان‌بر  و مرحله به مرحله است.

عضو هیئت امناء موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان این که موضوع ماهیت خصوصی و دولتی بودن موسسه و یا نهاد عمومی غیردولتی بودن آن بسیار مطرح بوده است،گفت: در نهایت اجرای طرح ارزش مالکانه صندوق را کاملا متعلق به فرهنگیان است و کسی ادعای مالکیت صندوق را به صورت دولتی و نهاد عمومی ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.