مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تعیین، تقویم، تخصیص و تحویل ارزش مالکانه مراحل مختلفی هستند که هرکدام دارای ابعاد گسترده‌ای هستند.

حمیدرضا نجف‌پور کردی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: یکی از مطالبات به حق اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از دیرباز، محاسبه و اعطای ارزش افزوده دارایی‌های صندوق یا همان ارزش مالکانه بوده است.

وی افزود: در دوره‌های قبلی اقداماتی انجام شده بود، اما به دلیل پیچیدگی‌های کار، منتج به نتیجه نشده بود. در این دوره روی مدل‌های گوناگون ارزش مالکانه کار و در نهایت مدل نهایی احصاء شد و عملیات اجرایی در دستورکار قرار گرفت.

او ادامه داد: تعیین، تقویم، تخصیص و تحویل ارزش مالکانه مراحل مختلفی هستند که هرکدام دارای ابعاد گسترده‌ای هستند و زیرساخت‌های لازم در هرکدام فراهم شد.

وی افزود: به تدریج نسبت سهم یک عضو از اعضای صندوق به کل اعضاء مشخص شده و بعد از رونمایی، جزئیات را در سایت‌های موسسه و سوپر اپلیکشن اطلاع رسانی می‌کنیم و هر عضو از این مسیر صورت وضعیت ارزش مالکانه خود را مشاهده می‌کند. به تدریج تک تک شرکت‌ها با هماهنگی سازمان بورس و بعد از تخصیص، تحویل سهام را نیز انجام خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار