سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ فولاد نقشی در افزایش قیمت خودرو ندارد

معاون اجرایی انجمن فولاد گفت: نقش فولاد در افزایش قیمت خودرو نزدیک به صفر است همین موضوع در لوازم خانگی هم صدق می‌کند.

آقای وحید یعقوبی گفت: به طور متوسط ۹۰۰ کیلوگرم میزان مصرف فولاد در هر خودرو است میانگین قیمت ورق در سال گذشته حدود ۲۰ هزار تومان بوده که امسال این رقم به حدود ۲۸ هزار تومان تا ۲۹ هزار تومان رسیده است.

او گفت: در حال حاضر قیمت ۹۰۰ کیلوگرم فولاد مصرف شده در هر خودرو تنها به ۸ میلیون تومان می‌رسد با این حال آیا میزان افزایش قیمت خودرو از سال گذشته تا به امروز همین ۸ میلیون تومان بوده؟

معاون اجرایی انجمن فولاد گفت: نرخ فولاد نقشی در افزایش قیمت خودرو ندارد نقش فولاد در افزایش قیمت خودرو نزدیک به صفر است. همین موضوع در لوازم خانگی هم صدق می‌کند به گفته او ۳۴ درصد فولاد مورد استفاده در ساختار بدنه خودرو مربوط به، پانل، درب خودرو، درب صندوق عقب برای جلوگیری از برخورد با سیستم تعلیق با استحکام بالا و جذب انرژی است.

برچسب ها: قیمت ورق ، نرخ خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ایرانیومU-238.03
۲۲:۳۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
اگر خودرو با کیفیت مناسب کارشناس بی طرف ساخته شده باشد باید به قیمت رقابتی و عادلانه فروخته شود. در غیر اینصورت باید خودروی بی کیفیت برود بالای ترازو نرخ آهن فروخته شود. چون جان می ستاند. قاتل است. قتل کار خوبی نیست. و آلت قتاله بلکه فروشش جرم هم دارد.
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ایران جزو بیشترین تولید کنندگان فولاد درجهانه...کشورهای ک از ایران فولاد وارد میکنن و تو صنعت خودرو سازی استفاده میکنن چطوری میشه خودروهای اون کشور ارزونتر و با کیفیت تر از ایرانه؟؟،اگه تحرییم و کسی از ما فولاد نمیخره از ترس امریکا پس چرا اینهمه تولید فولاد رو در اختیار خودروسازی قرار نمیدن....البته ک دلیلش مشخصه
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
بله نرخ سیب زمینی در افزایش نرخ خودرو موثر است.