سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، در محل صبحگاه سپاه فتح در شهر یاسوج برگزار شد.

سیدنصیرحسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدا و دهه کرامت را به همه مردم ایران تبریک می گویم.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به وقوع پیوست که بسیاری از دشمنان ایران اسلامی در کمین بودند تا به این انقلاب نوپا ضربه بزنند اما چون انقلاب ما انقلاب الهی و آرمان‌های آن تحقق احکام خدا و قرآن بود خداوند ما را یاری کرد.
 
امام جمعه یاسوج ادامه داد: تلاش‌هایی بسیار و هزینه‌های زیادی کردند و شخصیت‌های برجسته زیادی را ترور کردند و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند اما نتوانستند به انقلاب ما را آسیب برسانند.
 
وی ادامه داد: تنها چیزی که کمک کرد و پایدار شدیم، این بود که ما برای یاری دین خدا آمده بودیم و خداوند وعده داده بود که دین مرا یاری کنید تا شما را یاری کنم .

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا زمانی که ولایت فقیه در رأس این مملکت است و ما مسیر ائمه اطهار و‌ شهدا را دنبال می‌کنیم، موفق هستیم و از اسلام و انقلاب و راه شهیدان و ولایت فقیه عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این راه را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی یکی از قدرتمندترین نظام‌های دنیا است، افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطا یا غلطی بکند یک ساعت بعد چنان پاسخ کوبنده‌ای خواهد گرفت که درس عبرتی برای همگان شود.
 
سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: خرمشهر نماد مقاومت، ایستادگی و رشادت مردم ما است و این روز و این عملیات نسبت به سایر عملیات‌ها ممتاز و ویژه است.

وی تاکید کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر در بین سایر پیروزی‌های دفاع مقدس ممتاز بود و جلوه اتحاد، خدا محوری و ایمان‌باوری ملت ما بود.

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نیز گفت: همه توان و اقتدار دشمن خلاصه شد در یک نقطه و همه امیدشان این بود که خرمشهر سقوط کرد و تصور می کردند تا تهران می‌آیند، اما با توکل دلیر مردان به خداوند خرمشهر آزاد شد و همه برنامه‌ریزی‌های دشمن فروریخت و همین آغاز شکست پی در پی دشمن بود.

وی افزود: خرمشهر یک مبانی اعتقادی و فکری بود و همه معادلات دشمن را بهم ریخت و به ارواح همه‌ی شهدای فتح خرمشهر، درود می‌فرستم.

استاندار در ادامه از همه مدیران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگاه قضا و اقشار مختلف بسیج که این روز را گرامی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

در پایان با اهداء لوح، از خانواده شهدا و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی قدردانی کردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.