سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن زیرسایه خورشید در کوهبنان برگزارمی شود

مسئول کانون جوانان رضوی کوهبنان گفت: همزمان با دهه کرامت، جشن زیرسایه خورشید در تکیه شهید روح الامینی کوهبنان برگزارمی شود.

سید حسین روح الامینی درجمع جوانان رضوی کوهبنان گفت: جشن زیرسایه خورشید با حضور خادمین آقاعلی بن موسی الرضا (ع) وحمل پرچم متبرک با شعار محوری "امسال جمع‌مان جمع است در زیر پرچمت" در کوهبنان برگزارمی شود.

او افزود: حرکت کاروان حامل خادمین از ظهر پنج شنبه هفته جاری از بخش طغرالجرد آغاز می‌شود و شب همزمان با نماز مغرب و عشا خدام رضوی با استقبال مردم و مسئولان وارد شهر می‌شوند.

مسئول کانون جوانان رضوی کوهبنان تصریح کرد: در ادامه جشن بزم نور در تکیه شهید روح الامینی کوهبنان با حضورخدام و صابر خراسانی برگزار می شود.

او با اعلام اینکه این جشنواره بین‌المللی است و امسال همزمان با دهه کرامت در۱۰ نقطه مختلف دنیا برگزار خواهد شد، تاکیدکرد: جشن‌های دهه کرامت مردمی است و تشکل‌های مردمی در جای جای کشور دست اندکار اصلی برگزاری این جشنواره هستند.

روح الامینی شعار جشنواره شانزدهم را «جمع‌مان جمع است زیرپرچمت...» عنوان کرد و افزود: علت انتخاب این شعار، اهمیت بالای وحدت و یکپارچگی مردم حول محور ولایت وشخصیت امام رئوف است.

مسئول کانون جوانان رضوی کوهبنان، هدف نهایی وغایی جشنواره زیرسایه خورشید را زیارت از راه دور و پیوند قلبی امت با امام هشتم خواند و تصریح کرد: تمام برنامه‌های جشنواره برآیند و بارشی است که ازاین هدف اصلی نشأت می‌گیرد.

او ابرازداشت: قرائت صلوات خاصه، مداحی، سخنرانی، توزیع بسته‌های تبرکی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه دلنوشته و کتابخوانی رضوی، برگزاری عصر شعر و خاطره، برگزاری جشن دهه کرامت در مساجد و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های این دهه درکوهبنان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.