سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر مقابله با قاچاق سوخت

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: قرارگاه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان باید با جدیت ماموریت‌های محوله را دنبال کند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشست با مدیران تعزیرات حکومتی استان گفت: پیشگیری و مقابله با قاچاق از محور‌های تعامل دستگاه قضایی و تعزیرات است.

قهرمانی با تاکید بر اینکه قرارگاه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان باید با جدیت ماموریت‌های محوله از جمله برخورد شدید و قاطع با سر شبکه ها، مبارزه با پولشویی و مقابله با قاچاقچیان در دریا و خشکی را دنبال کند، گفت: امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود.

او با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، بر نقش مهم سازمان تعزیرات حکومتی به منظور نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی، مبارزه با قاچاق و افزایش قدرت خرید مردم تاکید کرد و گفت: باید شعب تعزیرات صنفی در استان افزایش یابد تا سریعا به مسائل مربوط به اصناف مختلف رسیدگی شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: از ابتدای امسال ۹ تیم بازرسی متشکل از قضات دادسرا، تعزیرات، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت برای رصد بازار تشکیل شده است که این اقدام، نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است.

قهرمانی با بیان اینکه این تیم‌ها تاکنون از ۱۲۹ واحد صنفی بازرسی کرده اند، گفت: در این بازرسی ها، ۷۳ تخلف ثبت شده که نشان می‌دهد بازار وضعیت مناسبی به لحاظ نظارت ندارد.

کیومرث حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی گفت: این اداره کل با حمایت دستگاه قضایی چتر نظارتی خود را در حوزه‌های عرضه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و دارو بیش از پیش گسترش خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.