سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در گیلان

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی - اعتقادی در ۶۰ منطقه استان به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

اسحاق مژدهی، مسئول کانون جوانان رضوی گیلان با تشریح ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: نیمی از این برنامه‌ها در مرکز استان و بقیه در شهرستان‌های ۱۷ گانه اجرا می‌شود.

او افزود: مراسم استقبال مردم رشت از کاروان خادمان حرم رضوی در ۴ خرداد ماه، اجرای ویژه برنامه دخترانه با عنوان «من مثل معصومه» و همچنین ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا علیه السلام از برنامه‌های محوری دهه کرامت در گیلان است.

تقدیر از مادران ۳ فرزند به بالا در دهه کرامت

جواد شفیعی، دبیر کانون خدمت رضوی آستان قدس رضوی گیلان نیز با اشاره به وجود ۲ هزار و ۴۰۰ خادم یار در استان به تشریح برنامه‌های خدماتی پیش بینی شده در دهه کرامت امسال پرداخت.

او گفت: پخت و توزیع بیش از ۴ هزار پرس غذا، اعزام یک کاروان ۴۵ نفره بیماران صعب العلاج به مشهد مقدس، تقدیر از مادران ۳ فرزند به بالا و فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بخشی از برنامه‌هایی است که قرار است در دهه کرامت امسال در گیلان برگزار شود.

۳۱ اردیبهشت (ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها) تا ۹ خرداد (شب میلاد امام رضا علیه السلام) دهه کرامت است و امسال در بیش از ۲ هزار منطقه در سراسر کشور و برخی کشور‌های اسلامی این جشن برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.