سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام صهیونیست: بازگشت سوریه به اتحادیه عرب مانع از حملات ما نخواهد شد

یک مقام صهیونیست مدعی شد عادی سازی روابط و پذیرش سوریه در میان کشور‌های عربی مانع حملات تجاوزکارانه این رژیم به خاک سوریه نخواهد شد.

یک روزنامه عبری به نقل از برخی منابع در رژیم صهیونیستی می‌گوید بهبود اوضاع سوریه در میان دیگر کشور‌های عربی بر اقدامات رژیم صهیونیستی در سوریه تأثیری نخواهد داشت.

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست نوشت: «پس از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، اسرائیل پیام‌های روشنی به جامعه بین‌المللی ارسال کرد که مشروعیت مجدد سوریه در میان کشور‌های عربی مانع از حمله  به هیچ نقطه‌ای در سوریه نخواهد شد».

سوریه روز گذشته پس از ۱۲ سال در نشست سرات اتحادیه عرب در جده شرکت کرد. جنگ داخلی سوریه که در سال ۲۰۱۱ منجر به اخراج این کشور از اتحادیه عرب شد، در نهایت به درگیری همه جانبه بین دولت و نیرو‌های تروریستی انجامید و آمریکا و تعدادی از متحدان شروع به حمایت از نیرو‌های تروریستی و جدایی‌طلبان در این کشور کردند.

از سال ۲۰۱۸ بحرین و امارات اعلام کردند سفارت‌های خود را در دمشق بازگشایی خواهند کرد. در ماه‌های اخیر و پس از زلزله سوریه، فهرست تعاملات رسمی دمشق با قدرت‌های منطقه‌ای در حال افزایش بوده است. روز گذشته بشار اسد به دعوت رسمی ملک سلمان در نشست سران اتحادیه عرب حضور پیدا کرد و از سر گیری روابط دیپلماتیک را یک پیروزی برای سوریه و دیگر کشور‌های منطقه بر شمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمودزاده
۰۷:۴۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
باز گشت سوریه به اتحادیه عرب و استقبال گرم کشورهای عربی از بشار اسد یک دهن کجی اشکاری بود به آمریکا و اسرائیل و انانی که در داخل کشورمان دلشان را به آمریکا خوش کردن و همچنین اپوزسيون بی خاصیت جمهوری اسلامی که بعد از اغتشاشات داخلی انتظار داشتن آمریکا دست به کار شده و برای انان قدمی بردارد
ناشناس
۰۱:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
از بس ترسو و بزدلن مدام حمله می کنن و به شهادت میرسونن از بس از مرگ میترسن