سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مراقبت ویژه نوزادان در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی جوانی جمعیت، گفت : تخت‌های مراقبت ویژه نوزادان در کرمانشاه افزایش می‌یابد.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : توسعه تخت‌های NICU یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش و جلوگیری از مرگ و میر نوزادان پس از تولد است.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته توسعه خوبی در بحث تخت‌های ویژه در استان کرمانشاه صورت گرفته، اما یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم کمبود تخت‌های ویژه NICU و CCU در بیمارستان امام رضا (ع) است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده به زودی تعداد ۱۷ تخت NICU و PICU جدید در بیمارستان محمد کرمانشاهی راه اندازی خواهد شد و بسیاری از مشکلات اطفال و نوزادان در این بخش مرتفع خواهد شد و بسیار کمک کننده خواهد بود.

محمدی بیان کرد: برای افزایش تخت‌های ویژه در استان کرمانشاه برنامه داریم و ۲۴ تخت ویژه نیز در بیمارستان فارابی راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان جوانرود پس از بیمارستان‌های معتضدی و امام رضا (ع) بیشترین تعداد زایمان را دارد تعداد چهار تخت NICU نیز ظرف یک ماه آینده در بیمارستان جوانرود اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با توسعه بخش‌های NICU و CCU بیمارستان امام رضا (ع) و با اضافه شدن ۱۴ تخت NICU و ۱۶ تخت CCU به بیمارستان امام رضا (ع) تا حدودی مشکلی از نظر تخت‌های ویژه در استان نخواهیم داشت .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.