سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران دستگاه‌های ضعیف در برگزاری اربعین حسینی برکنار می‌شوند

استاندار خوزستان گفت: بعد از برگزاری مراسم اربعین حسینی، ارزیابی صورت می‌گیرد و مدیران دستگاه‌های ضعیف استان در این خصوص برکنار می‌شوند.

علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد اربعین حسینی استان خوزستان گفت: توفیق خدمتگزاری زائران ابا عبدالله به استان خوزستان داده شده است؛ همه کار‌های ما باید به صورت منظومه باشد و هیچ حرکت وحدت شکنی نباید انجام شود.

او با بیان اینکه تمامی اقدامات مربوط به آماده سازی مسیر‌های حرکت زائران باید در دو تا سه هفته مانده به اربعین تمام شود، ادامه داد: پس از اتمام کار باید مانور برگزار شود و مدیران دستگاه‌هایی که ضعیف عمل کرده‌اند؛ کنار روند و کار را به نیرو‌های جوان‌تر بسپارند.

استاندار خوزستان افزود: از همه جریانات و تکنیک‌های مدیریتی (اقتضایی) برای حصول بهترین نتیجه بهره‌گیری شود.

آقای حسینی محراب  ادامه داد: جریان رسانه، سخنگویی و اطلاع رسانی باید از همین لحظه برنامه‌ریزی شود؛ تمامی گروه‌های این حوزه باید گرد هم آیند و سخنگویی برای ارائه گزارشات تعیین شود.

او  با تاکید بر ضرورت توجه به مسئله امنیت زائران گفت: همه تدابیر امنیتی برای جلوگیری از کوچک‌ترین ناامنی‌ها اندیشیده شود.

استاندار خوزستان  توجه به سلامت زائران را الزامی دانست و گفت: تدابیر لازم برای استقرار اورژانس، درمانگاه‌ها، اتاق‌های سرد، چادر‌های درمانی و … در مسیر حرکت زائران اتخاذ شود.

آقای حسینی محراب  ادامه داد: برای مسئله رفاهیات، ایستگاه‌های صلواتی و مواکب باید برنامه‌ریزی شود؛ حوادث غیر مترقبه پیش بینی شود تا این اتفاقات را در کمیته‌های تخصصی بحران و اربعین مدیریت کنیم.

او  با تاکید بر برگزاری جلسات هماهنگی با کشور عراق افزود: مسئله هشدار‌ها (حضور، عدم حضور، مسیر حرکت و …) به مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه همه دنیا می‌خواهند رویداد اربعین شکل نگیرد،   ادامه داد: باید کاری کنیم که معاندین نتوانند مشکلی ایجاد کنند.

علی اکبر حسینی محراب می‌گوید:  مسائل اربعین را با بازدید‌های میدانی در صحنه مدیریت خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.