یکی از علل اینکه خوزستان با مشکلات زیادی روبرو است این است که وقتی یک مدیر کوچکترین کاری انجام می‌دهد مورد تشویق و تعریف بسیار قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز با انتقاد از تعریف و تشویق از مدیران برای کوچک‌ترین کار آن را وظیفه مسئولان عنوان کرد.

او تاکید کرد که هر مقام مسئولی در این نظام باید به مردم پاسخگو باشد و یکی از مطالبات مردم را برکناری مدیران ضعیف دانست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: فردی که مسئولیت قبول می‌کند اگر نمی‌تواند به درستی کار و خدمت کند خودش باید کنار برود.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه در نظام اسلامی جایی برای افراد فاسد وجود ندارد، از رئیس جمهور و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی خواست مدیران بی لیاقت را در این استان کنار بزنند.

این مقام مسئول در خوزستان اضافه کرد: برای فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) باید سطح اندیشه و آگاهی خود را افزایش دهیم و از نظر روحی و فکری خود را آماده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نفاق، گناه و ظلم را از دلایلی دانست که نمی‌تواند زمینه را برای ظهور امام عصر (عج) فراهم کند.

نماینده، ولی فقیه در اهواز گفت: فشار‌های سنگین در نظام اسلامی برای آماده سازی ظهور امام عصر (عج) گرانقدر است تا مخالفتی با امام زمان (عج) وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.