سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای روستای لطف آباد

بیست وششمین یادواره ۲۴ شهید منطقه روستای لطف آباد شهرستان انار برگزار شد.

بیست وششمین یادواره  ۲۴ شهید منطقه روستای لطف آباد شهرستان انار  با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، مسئولان و اقشارمختلف در مهدیه این روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهرستان انار با استناد به آیات و روایاتی از ائمه معصومین(ع)  به نقش و جایگاه شهدا پرداخت. 

او به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی درباره این موضوع که مرگ با شهادت با عظمت است پرداخت و افزود: بالاترین مقام در دنیا، مقام شهادت است که در قرآن در رابطه با مقام شهدا، آیات زیادی آمده است.

 امام جمعه شهرستان انار با اشاره به اینکه شهیدان مقام سعادت، رستگاری، جهاد در راه خدا و مسیر ولایت را طی کردند و زنده  و مهمان سفره خداوند هستند، تصریح کرد: شهدا با که ایثار و گذشتن از جان، مال و وابستگی های دنیا، جان خود راتقدیم کردند.

او در ادامه به فضائل اخلاقی، بصیرتی و ولایت مداری شهدا خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت:  شهید سلیمانی، مرد واقعی عرصه میدان بود و در عمل پایبندی خودرا به ولایت ورهبری نشان داده بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان داشت: امروزه افتخار واقتدار ملت ایران از برکات خون این عزیزان است و ما باید رهرو راه آنان باشیم و با الگوگیری از آنان، پیرو ولایت و رهبری باشیم.

این  مراسم با مداحی، اجرای سرود سلام فرمانده به همت دانش آموزان و گلباران قبور شهدا  و نمایشگاه عکس  وپوستر شهدا همراه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.