سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف‌گذاری برای انسداد ۳۲۰ حلقه چاه غیرمجاز استان کرمانشاه

رئیس گروه احیا و تعادل بخشی دشت‌های شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از هدف‌گذاری برای انسداد ۳۲۰ حلقه چاه غیرمجاز استان در سال جاری به شرط تامین اعتبار خبر داد.

ایوب ذائبی رئیس گروه احیا و تعادل بخشی دشت‌های شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس برنامه سازگاری با کم آبی استان کرمانشاه برای امسال انسداد ۳۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان هدفگذاری شده، گفت : در صورت تخصیص اعتبار بیشتر می‌توان بیش از این تعداد چاه غیرمجاز مسدود کرد.

وی درباره تعداد کنونی چاه‌های غیرمجاز موجود استان عنوان کرد: برآورد‌ها حاکی از وجود حدود ۴۷۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه است.

به گفته رئیس گروه احیا و تعادل بخشی دشت‌های شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، تا پایان سال گذشته در مجموع ۵۳۷۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان کرمانشاه مسدود شده است.

ذائبی تعداد چاه‌های غیرمجاز مسدود شده در استان در سال گذشته را نیز ۳۲۳ حلقه اعلام کرد که صرفه‌جویی حدود هفت میلیون مترمکعبی را به همراه داشته است.

وی وجود چاه‌های غیرمجاز را یکی از عوامل اثرگذار در اضافه برداشت از مخازن آب زیرزمینی اعلام کرد و با بیان اینکه در این بخش وضعیت چندان مناسبی نداریم، یادآور شد: هم اکنون بیشترین کسری مخزن در سطح استان مربوط به دشت کرمانشاه است.

رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی دشت‌های شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد چاه‌های غیرمجاز استان نیز مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده و بعد از آن بیستون و صحنه در جایگاه بعدی قرار دارند .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.