سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی وزیر کشور:

۸۵۰ هزار عامل اجرایی در انتخابات امسال مشارکت می کنند

غلامرضا گفت: فعالیت ۸۵۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان امسال پیش بینی شده است.

محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور در اجلاس معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور در مشهد گفت: امسال دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری را یازدهم اسفند سال جاری در پیش داریم.

وی ادامه داد: راهبرد های چهار مولفه ای انتخابات شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت ابلاغ شده‌ است.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: کارهای زیرساختی مناسبی در قالب های راهبردهای ذکر شده صورت گرفته است هرچند در بخش شبکه های ارتباطی نیازمند کار هستیم.

غلامرضا افزود: هرچند اجرای انتخابات برعهده فرمانداران و بخشداران است اما راهبری ۲۵ مرحله اجرایی انتخابات بر عهده معاونان سیاسی استانداری هاست لذا باید معاونان سیاسی بر قوانین انتخابات مسلط بوده و روند اجرایی را با دقت طی کنند.

عبدالله مرادی، مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور نیز با اشاره به چهار مولفه ابلاغی برای انتخابات پیش رو گفت: پیشبرد و تحقق راهبرد مشارکت، روندی از بالا به پایین و قابل ابلاغ نخواهد بود بلکه باید این راهبرد را از دل استانها و شرایط بومی و محلی جست و جو کرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی نیز گفت: امیدواریم با این حرکت انتخاباتی که به نوعی نخستین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور معاونان سیاسی استانداری ها است و از مشهد آغاز می شود، مشارکتی بیش از ۶۰ درصد در انتخابات پیش رو مجلس رقم بخورد.

سید هادی طباطبایی افزود: از چهار رکن اصلی انتخابات که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده ، سلامت و امنیت انتخابات وظیفه ماست و ان شاء الله با برگزاری باشکوه انتخابات مجلس، امید را به جامعه برگردانیم و مردم را به آینده انقلاب امیدوار کنیم.

نخستین اجلاس معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور فردا پنجشنبه در مشهد پایان می یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.