معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فعالیت ۸۵۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان امسال پیش بینی شده است.

محمد رضا غلامرضا امروز در اجلاس دو روزه معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور در مشهد معاون سیاسی وزیر کشور گفت: یازدهم اسفندماه امسال دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم.

او افزود: برای انتخابات پیش رو فعالیت ۸۵۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان امسال پیش بینی شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: در حال حاضر راهبرد‌های چهار مولفه‌ای انتخابات شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت ابلاغ شده و کار‌های زیرساختی مناسبی در قالب‌های راهبرد‌های ذکر شده صورت گرفته است.

غلامرضا بیان کرد: راهبری ۲۵ مرحله اجرایی انتخابات بر عهده معاونان سیاسی استانداری هاست بنابراین باید معاونان سیاسی بر قوانین انتخابات مسلط باشند و روند اجرایی را با دقت طی کنند.

 هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم با حرکت انتخاباتی که از مشهد آغاز شده است و امروز اولین نشست برگزار شد، مشارکت بیش از ۶۰ درصد مردم را در انتخابات پیش رو مجلس شاهد باشیم.

او افزود: از چهار رکن اصلی انتخابات که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده، سلامت و امنیت انتخابات وظیفه ماست و امیدواریم با برگزاری باشکوه انتخابات مجلس، امید را به جامعه برگردانیم و مردم را به آینده انقلاب امیدوارتر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.