سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه: کشور‌های غربی به دنبال فرار از بحران اوکراین هستند

یک مقام روس می‌گوید غرب با ارسال سلاح به اوکراین به دنبال شانه خالی کردن از تمام بحران‌ها در این کشور است.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه گفت که ارسال سلاح به اوکراین بهانه‌ای در دست غربی‌ها برای فرار از بحران در این کشور است.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گروشکو در بیانیه‌ای که در پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه روسیه منتشر شد در این باره گفت: ادامه ارسال بی‌پروای تسلیحات به کی‌یف، تنها راه خلاصی کشور‌های غربی از مسئولیت بحرانی است که بسیاری از کشور‌ها و مناطق را با سیاست نسنجیده خود در تحریک کردن همسایگان علیه یکدیگر، در آن فرو بردند.

گروشکو در ادامه توضیح داد: روسیه مدت‌هاست که به اظهارات مکرر سران فرانسه و سایر کشور‌های غربی در مورد پیروزی قریب‌الوقوع و تقریباً اجتناب‌ناپذیر رژیم کی‌یف، فروپاشی اقتصاد روسیه زیر بار تحریم‌ها و انزوای ادعایی بین‌المللی روسیه عادت کرده است.

وی در این بیانیه تاکید کرد: برای همگان در جهان، از جمله خود شرکای غربی اوکراین روشن شده که همه این‌ها چیزی بیش از تفکر آرزومندانه و خیال‌بافی نیست.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در روز‌های اخیر گفته بود که روسیه در اوکراین متحمل یک شکست استراتژیک شده و در حال تمایل به سمت چین و از دست دادن متحدان دیرینه خود  است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
محمودزاده
۰۹:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بیچارگان بعد از جنگ جهانی دوم عادت کرده بودند که از پشت جعبه جادویی تلویزیون شاهد چنین صحنه های دلخراشی باشند و به ریش ما مردم خاورمیانه بخندند اینک برای یکبار که شده انان هم این صحنه ها را تجربه کنند مگر خون انان از ما رنگین تر است
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دروغ که نمیگی
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
روسیه اندازه کافی وسیع هست .چنان باید اعتماد کشورهای دور و برشو جلب میکرد که نیاز به زور نباشه.الانم کاری رو کرد که امریکا و حتی چین دوست داشت انجام بده
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
غرب در باتلاق اکراین فرو رفته اوکراین را هم نابود کرده فروپاشی اقتصاد وضعیف روسیه خیال خام وهمیشگی غربیهاست
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
حقیقت گفت ؟ اقتصاد اروپا فلج اوکراین نابود رسانه غرب شده قدرت نظامی ایران؟ پیروز این جنگ،اول،ایران بعد چین هند
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بابانابغه
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
جنگ فرسایشی شده معلوم نیست دفاع میکنه تجاوز میکنه دنبال منافع مردمش هست یا انگلیس و آمریکا زلسنکی و تیمش.واقعا که آدم چیپ و بدون سیاست هست و نشون فقط پادو هست و نه جنگ بلده نه اداره مملکت نه کار دیپلماتیک، مثل بچه ها میمونه..اکراین بعد ۲۰ سال کودتا و فتنه و اغتشاشات آخر غرب کشوندش بجنگ .روسیه طبق قرار و تعهدات که بهش داده بودن وقتی عمل نکردن و اومدن اونجا برا ناتو عملیات کرد...عملیات پیش دستانه که ترامپ زد سردار ما رو به نامردی شهید کرد نه ها ،واقعا اومدن آمریکایی از افغانستان برا جنگ اونجا