سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰۰ استعداد برتر کشور در رشته تیراندازی شناسایی شد

رئیس فدراسیون تیراندازی از شناسایی ۴۰۰ استعداد برتر تیراندازی در رده‌های مختلف در کشور خبر داد.

مرتضی قربانی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان اردبیل گفت: بیش از ۱۲ هزار ورزشکار در رشته ورزشی تیراندازی در نقاط مختلف کشور بیمه و سازماندهی شده و در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۵۰ درصد آقایان و ۵۰ درصد نیز خانم‌ها هستند.

او اضافه کرد: تیراندازی یکی از رشته‌های ورزشی مدال‌آور در میادین ورزشی بین المللی است به طوری که در مجموع ۱۹۰ مدال رنگارنگ در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک در رشته ورزشی تیراندازی توزیع می‌شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه فقط در مسابقات المپیک ۴۵ مدال در رشته ورزشی تیراندازی توزیع می‌شود، اضافه کرد: با توجه به این موضوع می‌توان با درخشش و افتخار آفرینی جوانان در این رشته ورزشی پرچم کشورمان را در میادین مختلف جهانی به اهتزار درآورد.

قربانی بیان کرد: این فدراسیون هم اکنون در بین فدراسیون‌های ورزشی کشور در جایگاه پنجم قرار دارد، ولی با همت و تلاش ورزشکاران و مربیان و داوران امیدواریم رتبه رشته ورزشی تیراندازی را ارتقا داده و به جایگاه اول ورزش کشور برسانیم.

او همچنین با اشاره به شناسایی ۴۰۰ نفر استعداد برتر در مقاطع مختلف در کشور، ادامه داد: امروز جایگاه، ظرفیت و توانمندی مجموعه تیراندازی کشور ارتقا یافته و نسبت به گذشته بهتر شده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: برنامه‌های فدراسیون به‌صورت مدون تدوین شده و باید حمایت‌های لازم برای اجرای این برنامه‌ها انجام شود تا تیراندازی کشورمان به جایگاه حقیقی خود برسد.

قربانی از ۱۰ برابر شدن فعالیت فدراسیون تیراندازی در سال‌های اخیر خبر داد و افزود: پارسال برای بررسی وضعیت و مشکلات این رشته ورزشی به تمامی استان‌های کشور سفر کردیم و علاوه بر اعزام ملی پوشان به مسابقات خارج از کشور بیش از ۱۵ مسابقه در داخل کشور برگزار شد.

او اظهار کرد: تیراندازی از با سابقه‌ترین فدراسیون‌های ورزشی کشور است و همه باید تلاش کنند تا این رشته ورزشی به جایگاه اصلی خود برسد.

رئیس فدراسیون تیراندازی بیان کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های زیادی دارد، ولی آن طور که باید و شاید نتوانسته از این ظرفیت و پتانسیل در رشته ورزشی تیراندازی استفاده کند.

قربانی اضافه کرد: انتظار داریم تمامی علاقمندان، صاحبنظران و افراد دلسوز به هیات تیراندازی استان کمک کنند تا شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی در اردبیل باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.