سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی دادستان کرمان از مادری نمونه در کسوت قضاوت

دادستان کرمان از زحمات امینه سالاری معاون اجرای احکام دادسرا که هم در مسئولیت شغلی و هم در کسوت مادری به نحو مطلوب عمل کرده‌اند، قدردانی کرد.

مهدی بخشی در نشست قضایی که امروز با حضور قضات و دادیاران مجتمع قضایی ٢٢ بهمن در محل سالن جلسات دادسرا برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات شایان امینه سالاری، در دوران تصدی معاونت اجرای احکام گفت: وی هم در مسئولیت شغلی و هم در کسوت مادری به عنوان بانویی موفق و الگوی همه ما در راه پر فراز و نشیب دستگاه قضایی‌اند که اگر کسالت و عارضه جسمانی نبود، هیچگاه با درخواست بازنشستگی وی موافقت نمی‌شد.

دادستان کرمان از تلاش‌های مستمر و بی وقفه وی که همواره خدمت به مردم و پیشبرد امور را ارجح می‌دانست، تشکر و بیان داشت: حقیقتاً آنچه که مسیر تحقق عدالت را هموار می‌سازد، حضور همکارانی صدیق، سخت‌کوش و با صمیمیتی مثال زدنی است که تمام سعی، توان و وقت خود را برای انجام امور محوله به کار می‌بندند و امید است همه ما با عاقبت بخیری نائل به بازنشستگی شویم.

در ادامه سالاری نیز در سخنانی خدمات اجرا شده را حاصل توفیق الهی و نتیجه همکاری‌های صادقانه کادر قضایی و اداری دانست و افزود: با فاصله گرفتن از مجموعه دادسرا احساس خلأ می‌کنم و این قلم را با همه ظرفیت‌های آن تحویل می‌دهم، قلمی که می‌توانست خواب شبی را از کسی بگیرد یا خواب شب را به کسی ارزانی دهد.

او تدبیر در رفتار یداله موحد و دادخدا سالاری، دادستان‌های سابق را از دلایل موفقیت کاری خود برشمرد و گفت: توفیق همکاری در معیت دادستان فعلی برای من محدود بود؛ اما به یقین می‌دانم از جمله مدیرانی اند که درک واقعی از مشکلات و دغدغه‌های همکاران دارند و خوشبختانه فضای لذت بردن از کار در دادسرا جاری شده و با روحیه جهادی و با اخلاص بالا در حال فعالیت‌اند.

سالاری تصریح کرد: مراجعین به دادسرا به اختیار خود و یا به سبب الزام قانونی مراجعه می کنند و باید مشکلات آنان را به نحوی حل و فصل کرد که این امر صبر و حوصله بالایی می‌طلبد و همواره ما بر تکریم ارباب رجوع و حفظ ارزش‌های انسانی و کرامت آن‌ها تأکید کرده‌ایم؛ اما غافل از اینکه کارکنان قضایی و اداری نیز ممکن است در معرض تنش و حجم کار زیادی قرار گیرند و باید خود را دریابند تا بتوانند ضمن حفظ آرامش خود، به افرادی که آسیب‌دیده‌اند و مورد تظلم واقع شده‌اند کمک کنند.

در پایان جلسه، دادستان استان با اهدای لوحی از زحمات امینه سالاری تشکر کرد. همچنین از طرف امینه سالاری لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود به مدیر داخلی دادسرای ٢٢ بهمن به واسطه زحمات فراوانی که متقبل می‌شوند، اهدا شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.