سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل غله استان مرکزی :

استان مرکزی به زودی قطب تولید نان کامل کشور می‌شود

ملکی گفت: تعداد نانوایی‌های استان مرکزی که نان کامل می‌پزند به سرعت در حال افزایش است.

ملکی مدیرکل غله استان مرکزی گفت: با توجه به سرعت افزایش تعداد نانوایی‌های استان که نان کامل می‌پزند استان مرکزی به زودی به قطب تولید نان کامل در کشور تبدیل شده ودر میان استان‌ها الگو خواهد شد.

ملکی افزود: تعداد نانوایی‌های استان مرکزی که نان کامل می‌پزند در حال حاضر ۷۲ نانوایی و در حال افزایش است و از این میزان ۲۲ نانوایی در شهرستان اراک نان کامل تحویل مردم می‌دهند.

او با بیان اینکه از ۱۵۰۰ نانوایی استان مرکزی در حال حاضر ۵ درصد نانوایی‌ها آرد کامل دریافت کرده و نان کامل پخت می‌کنند اضافه کرد: این نانوایی‌ها به سرعت در حال افزایش است و امید است استان مرکزی به زودی به قطب تولید نان کامل در کشور تبدیل شده و الگو باشد.

مدیر کل غله استان مرکزی با بیان اینکه نان کامل بدون افزودنی شیمیایی است و در این آرد گندم به صورت کامل آرد شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد بیان کرد: افزایش نانوایی‌ها منوط به استقبال مردم است که به حمدالله از این موضوع استقبال شده و تلاش ما مضاعف می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منصور جانباز
۰۹:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام و عرض خسته نباشید به شما جناب آقای ملکی عزیز و همکاران زحمت کش شما ..این طرح کار خوبی است امیدوارم با پیگیری جناب عالی کل مردم شهر به نان کامل دسترسی داسته باشند