سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با افراد سارق و اشرار و اراذل مهمترین وظیفه فرمانده انتظامی

فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه گفت : در کرمانشاه کار‌های زیادی برای انجام دادن دارم که یکی از مهمترین آن‌ها برخورد با افراد سارق و اشرار و اراذل برابر قانون است.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : مردم باید در امنیت و آرامش باشند و ما در مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی هم پیمان و هم قسم شده‌ایم که این امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: من قول می‌دهم که آسایش خود و همکارانم را فدای آرامش و امنیت مردم شهیدپرور کرمانشاه کرده و با تمام توان برای رفاه حال آن‌ها و القای حس امنیت تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: برخورد با سارقان و اشرار و اراذل در چارچوب قانون یکی از مهمترین اولویت‌های کاری بنده در مجموعه انتظامی کرمانشاه خواهد بود چرا که برقراری امنیت در جامعه بستر ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقرار امنیت در جامعه بر عهده نیرو‌های پلیس است، گفت: ما خود را در معرض سنجش و ارزیابی مردم قرار خواهیم داد و زمانی از کارمان راضی می‌شویم که مردم به ما نمره قبولی دهند.

وی از حسن اعتماد فرمانده کل انتظامی به خاطر سپردن فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به وی قدردانی کرد و گفت: به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و کرمانشاه و مردم غیور آن مدافعان این حرم و مرزبانان شجاع و دلاور حریم ولایت هستند که سند آن تقدیم ۱۰ هزار شهید از این دیار شهیدپرور می‌باشد.

حاجیان با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه شایسته بهترین خدمات هستند و تلاش می‌شود تا خدمات شایسته‌ای به آن‌ها ارائه شود، از تلاش‌ها و زحمات سردار جاویدان فرمانده سابق قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.