با حکم فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردارحاجیان به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گفت : کرمانشاه یادآور روز‌های سخت اما زیبای دفاع مقدس است.

سردار احمدرضا رادان افزود: مردم این دیار در کنار رزمندگان با کوله باری از عشق و ایمان و شجاعت در برابر دشمنان مسلح ایستادگی کردند و جبهه کفر را بر هم زدند.

وی خاطرنشان کرد: سیرت مردم این دیار از شروع انقلاب تاکنون و ستودنی است چرا که آن‌ها طلایه داران و پرچمداران امنیت پایدار در کشور هستند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ترفند‌های جدید دشمنان در عرصه‌های جنگ ترکیبی سخت نرم و مجازی اشاره کرد و گفت: باید هوشیار باشیم که دشمنان این مرز و زبون به دنبال تفرقه میان سپاه اسلام و مردم هستند، اما این وحدت و یکپارچگی است که بار دیگر توطئه‌های آنان را نقش بر آب میکند.

سردار احمدرضا رادان مردم را شایسته خدمت و تکریم دانست و گفت: ما باید آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با وجود دوران‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور‌های همسایه با وحدت و یکپارچگی دستگاه‌های امنیتی و نظامی و همچنین وحدت و یکپارچگی خوب مردم تمامی توطئه‌ها را خنثی شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اهمیت ایجاد امنیت مردمی در جامعه گفت: استفاده از مشارکت مردم در فرآیند ایجاد شرایط امن و مناسب، به امنیت پایدار کمک می‌کند.

محمدطیب صحرایی افزود: امنیت به وجود آمده حاصل تلاش آحاد جامعه از جمله مردم و نیروی‌های مسلح است و بدون مشارکت همه جانبه این امر محقق نخواهد شد.

وی سهم مردم در ایجاد امنیت پایدار در کشور را بی بدیل عنوان کرد و یادآور شد: باید امنیت مردمی را جدی بگیریم به طوری که این امنیت با تار و پود جامعه عجین شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است که بیانگر اهتمام ماموران انتظامی در برقراری این مهم و تامین آسایش و آرامش شهروندان است افزود: یکی از برترین ویژگی‌های مهم جوامع ایمانی تامین و تضمین امنیت مردم است که نیروی انتطامی در تامین این دستاورد الهی توانسته است بخوبی اقدام کند.

صحرایی، با تاکید بر اینکه امنیت کسانی که در حکومت اسلامی زندگی می‌کنند باید تامین شود اظهار کرد: با تامین امنیت پایدار است که امکان توسعه اقتصاد و سرمایه گذاری وجود دارد و رضایتمندی مردم فراهم می‌شود .

در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه سردارحاجیان به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه منصوب و از خدمات سردار علی اکبر جاویدان قدردانی شد. سردار حاجیان پیش از این سخنگوی فراجای کشور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.