سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری ۴۳ هزار نفر با جمعیت هلال احمر کرمانشاه

همزمان با روز جهانی هلال احمر، از جمعی از فعالین طرح‌های امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تقدیر شد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، امروز (۱۸ اردیبهشت) در این آیین که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و جمعی از مسئولین و فعالین هلال احمر کرمانشاه در تالار انتظار برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۳ هزار نفر در بخش جوانان، داوطلبین، امدادگران و ... با هلال احمر استان همکاری دارند، گفت : از این تعداد ۲۰ هزار نفر عضو داوطلب هستند که در قالب ۲۵۰ کانون، با هلال احمر در تعامل هستند.

وی ادامه داد: هلال احمر کرمانشاه در سال‌های اخیر در عرصه‌های مختلف از سیل و زلزله گرفته تا ایام اربعین و سالروز عملیات بازی دراز در کنار مردم بوده و در آخرین ماموریت خود چند روز قبل در سالروز عملیات بازی دراز توانستیم بیش از ۲۴ هزار نفر را اسکان دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از پای کار بودن شبانه روزی نیرو‌های هلال احمر یاد کرد و انجام بیش از ۹۰۰ عملیات امداد و نجات در سال گذشته را گواهی بر این مدعا دانست.

محمدی تاکید کرد: امسال تنها طی ۴۰ روز ۳۶ حادثه کوهستان با ۱۰ فوتی داشتیم که بخش زیادی از توان و ظرفیت هلال احمر را گرفته است.

وی با اشاره به آغاز ساخت چند پایگاه امداد جاده‌ای جدید در استان از جمله هرسین و صحنه، گفت: بعد از چندین سال وقفه عملیات پایگاه مرز خسروی نیز آغاز شد و امیدواریم با اعتبارات خوب ملی و استانی در زمانی کوتاه به نتیجه برسد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه معتقد است، هلال احمر کشور بویژه در موضوع اعتبارات نگاه ویژه‌ای به کرمانشاه دارد.

محمدی ضمن تبریک یکصد و یکمین سالروز تاسیس هلال احمر، گفت: هلال احمر از زمان انقلاب تا جنگ تحمیلی و سایر حوادث و سوانح در کنار مردم کشور بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.