فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : مراسم سالروز عملیات بازی دراز یکی از بی نظیرترین رزمایش‌های امداد و اسکان چند سال اخیر در این استان به شمار می‌رود.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در آیین تجلیل از فعالان طرح‌های امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه که با حضور جمع زیادی از داوطلبان این جمعیت در تالار انتظار برگزار شد گفت : حضور من در این مراسم باشکوه تنها با هدف قدردانی از زحمات شبانه روزی داوطلبان و نیرو‌های این جمعیت در اسکان زائران سالروز عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب بود.

وی اضافه کرد: اسکان و امدادرسانی به حدود ۴۰ هزار نفر از زایران مراسم بازی دراز کار بزرگی بود که این جمعیت با سربلندی تمام توانست آن را به خوبی به سرانجام برساند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در چند رزمایش بزرگ در سال‌های اخیر بخوبی توانسته است توان عملیاتی خود را نشان دهد و این امر تنها در سایه انگیزه بالا و خالصانه نیرو‌های این جمعیت بدست آمده است.

ریحانی ادامه داد: در حادثه زلزله کرمانشاه نیز جمعیت هلال احمر این استان توانست در مقایسه با حوادث زلزله مشابه در سایر استان‌های کشور در اسرع وقت و بسیار خوب ظاهر شود که نشان دهنده توان مدیریتی بالای این سازمان است.

وی با بیان اینکه در اصول و اهداف تشکیل این جمعیت نکاتی ثبت شده است که یکی از نکات مهم آن انسانیت است افزود: در آیات قران کریم نیز نجات یک انسان برابری می‌کند با نجات همه انسان‌ها و این امر نشان دهنده اهمیت کار جمعیت هلال احمر است.

ریحانی اظهار کرد: هیچ عبادتی به اندازه خدمت به انسان‌ها و حفظ کرامت انسانی مهم انگاشته نشده است و داوطلبان هلال احمر نیز این مهم را به خوبی به اجرا گذاشته اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.