سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات راهداری محوری گامی محکم جهت افزایش ایمنی

اجرای عملیات راهداری محوری گامی محکم جهت افزایش ضریب ایمنی است.

محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از اجرای طرح راهداری محوری در محور شریانی هراز در قالب ۶ اکیپ در ۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین خبر داد و گفت: اجرای عملیات راهداری محوری گامی محکم جهت افزایش ضریب ایمنی است.

او هدف این طرح را افزایش سرعت و کیفیت خدمات راهداری در جاده‌ها عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح نواقص جزیی در جاده‌ها به حداقل رسیده و همچنین به زیبایی آن‌ها افزوده شود تا به این شکل افزایش کیفیت سفر را شاهد باشیم.

محمدنژاد گفت: در این طرح فعالیت‌های راهداری از قبیل پاکسازی حریم، شانه سازی، ساماندهی تابلو و علائم، مرمت و تعویض گاردریل و نیوجرسی، تامین روشنایی، اجرای روکش آسفالت و خط کشی، شستشوی علائم و رنگ آمیزی نرده و پایه و ... به اجرا در آمد.

او ۶ قطعه اجرای طرح را محدوده میدان هزار سنگر انتهای کمربندی جنوبی آمل به طول ۶ و نیم کیلومتر، پلیس راه قدیم - پلیس راه جدید به طول ۵ کیلومتر، محدوده پلیس راه جدید - نارنجستان به طول ۱۰ کیلومتر، محدوده نارنجستان - زیرگذر چلاو به طول ۵ کیلومتر، محدوده زیرگذر چلاو - تونل کیلومتر ۱۲ کیلومتر، محدوده تونل لهاش - دوراهی بلده به طول ۷ کیلومترعنوان کرد.

محمدنژاد گفت: در این طرح امکانات، ماشین آلات و نیروی انسانی چند شهرستان با هم تجمیع می‌شوند، همگی داخل یک کریدور از جاده‌های شریانی قرار می‌گیرند و مجموعه‌ای از اقدامات به شکل گروهی انجام می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.