بیش از ۲۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در محور‌های اصلی و فرعی مازندران انجام شده است.

مهرداد زمانی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۲۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی استان در ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال انجام شده است.

او افزود: در این مدت ۱۳.۷ کیلومتر عملیات روکش آسفالت تقویتی و اجرای ۶.۷ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در سطح محور‌های مواصلاتی شریانی، اصلی و فرعی استان انجام گرفته که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال  با افزایش ۵۶ درصدی روبرو بوده است.

زمانی گفت: ۵۰ هزار متر درزگیری و ۴ هزار و ۳۸ تن لکه گیری در هم در این مدت در برخی از محور‌های استان انجام شده است.

او افزودد: در راستای لکه گیری موضعی و پر کردن چاله‌ها در جاده‌های استان، نسبت به استفاده از ۴۵۶ تن آسفالت سرد اقدام گردید.

زمانی گفت: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، در قالب قرارداد‌های منعقده با پیمانکاران ازجمله ۳ قرارداد لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های غرب، مرکز و شرق اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.

او افزود: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی استان مانند محور‌های جواهرده رامسر، نوشهر- رویان، ساری- کیاسر، نکا- ساری و .. و همچنین لکه گیری کلیه محور‌های مواصلاتی استان به صورت روزانه (با استفاده از آسفالت گرم و سرد) انجام گرفته است.

زمانی گفت: از خردادماه امسال علاوه بر محور‌های عنوان شده، لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های کمربندی بابل، سوادکوه، قائمشهر- کیاکلا در دست اجرا می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.