سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرای فاز دوم پارک آبخیز جهانبین هفشجان

عملیات اجرایی فاز دوم طرح پارک آبخیز جهانبین با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال در آیینی با حضور جمعی از مسوولان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: این سازه از جنس سنگی ملاتی با حجم عملیات یک هزار و ۱۶۲ مترمکعب ایجاد و تلاش می‌شود تا شهریور امسال به بهره برداری برسد.

اصغر احمدی افزود: در مجموع این پارک یک مجموعه از فعالیت‌های حوزه منابع طبیعی شامل سازه‌های سنگی و ملاتی و اقدامات بیولوژیکی در عرصه است.

وی با بیان اینکه برای این طرح فاز‌های سوم و چهارم نیز پیش‌بینی شده است، گفت: در فاز سوم با مشارکت مردم اقدامات بیولوژیک و کاشت گیاهان دارویی انجام و پروژه به شورای شهر هفشجان واگذار می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فاز چهارم طرح هم در قالب گردشگری و انجام فعالیت‌های ورزشی تعریف شده است.

احمدی حفظ محیط زیست، ایجاد پوشش گیاهی و کاهش تولید کربن را از مهمترین اهداف اجرای طرح پارک آبخیز هفشجان عنوان کرد و افزود: این طرح اقدام ملی و بین‌المللی در جهت ایجاد فضای سبز، کاهش کربن موجود در هوا، مهار و کنترل رواناب‌های فصلی و جلوگیری از فرسایش و تخریب خاک است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.